Na fali niespodziewanej popularności związanej z dziesiątkami dowcipów i historyjek coraz więcej reklamodawców na całym świecie sięga po postać Chucka Norrisa w swoich kampaniach promocyjnych. Jednak niewiele agencji uzyskuje oficjalną zgodę aktora. Gwiazdor postanowił więc zareagować i wytoczył sprawę japońskiej firmie motoryzacyjnej Isuzu, która na wielkich billboardach m.in. w Republice Południowej Afryki reklamuje swoje produkty hasłem "Chuck Drives an Isuzu" ("Chuck jeździ isuzu"). Sprawa jest w toku.Wcześniej adwokatom Norrisa udało się dojść do ugody z internetowym sklepem [link widoczny dla zalogowanych] który oferował koszulkę z podobizną karateki i napisem: "What Would Chuck Norris do?" ("Co zrobiłby Chuck Norris?"). Firma wycofała t-shirty ze swojej oferty.
Także w Polsce pojawiają się reklamy, w których pojawia się postać odtwórcy roli strażnika Teksasu. Czasami w postaci słownych odniesień, kiedy indziej - dzięki pomocy sobowtórów.
[onet.pl]
Post został pochwalony 0 razy